+358 40 1259 291

Lyhytaikainen vuokraus – Näin rakennat toimivan asiakaspolun

22 tammi, 2024 - Kirjoittaja: Janne Immonen

Lyhytaikainen vuokraus – Näin rakennat toimivan asiakaspolun

Hei ja tervetuloa! Tässä videossa syvennymme lyhytaikaisen vuokraustoiminnan ytimeen: asiakaspolun rakentamiseen. Käymme läpi, miten voit sujuvoittaa vuokraustoimintaasi ja parantaa asiakaskokemusta. Jos olet vuokranantaja tai kiinnostunut lyhytaikaisesta vuokrauksesta, tämä video on sinulle!


KATSO VIDEO YOUTUBESTA

Mitä Opit Tässä Videossa:

  1. Asiakaspolun Perusteet: Ymmärrä, mitä asiakaspolku tarkoittaa lyhytaikaisessa vuokrauksessa ja miksi se on tärkeä.
  2. Viestintästrategiat: Opi, miten voit toimittaa viestit asiakkaalle helposti ja nopeasti.
  3. Automaation Hyödyntäminen: Tutustu automaatioon vuokrausprosessissa, jotta voit vähentää manuaalista työtä ja parantaa tehokkuutta.
  4. Usein Kysytyt Kysymykset: Katso, miten voit ennakoivasti vastata yleisiin kysymyksiin ja vähentää asiakaspalvelun kuormitusta.
  5. Ongelmien Ratkaisu: Opettele tunnistamaan ja ratkomaan yleisiä ongelmia, joita vuokraustoiminnassa saattaa ilmetä.
  6. Käytännön Esimerkkejä: Hyödynnä todellisia esimerkkejä ja vinkkejä, jotka olen itse kokenut vanhalla postitalolla aloittaessani lyhytaikaisen vuokraustoiminnan.

Lisäbonuksena: Video sisältää tietoa ‘Next Level Real Estate’ -kurssista, joka on suunnattu kaikille lyhytaikaisesta vuokrauksesta kiinnostuneille. Kurssilla käydään läpi sijoittaminen yrityksen kautta, ammattimainen lyhytaikainen vuokraus ja tehokkaat järjestelmät, jotka auttavat maksimoimaan tuottosi.

Älä unohda tykätä videosta, painaa seurausnappia ja jättää kommenttia siitä, mitä pidit. Jos kohtaat haasteita asiakaspolun rakentamisessa tai viestien automaattisessa lähettämisessä, tämä video tarjoaa ratkaisuja ja vinkkejä, joilla voit parantaa vuokraustoimintaasi.

Next Level Real Estate

Liity mukaan ja vie vuokraustoimintasi seuraavalle tasolle! Nähdään videolla!

 

ALLA VIELÄ VIDEOSTA KOKO TEKSTI OTETTUNA

 

“No niin, tervetuloa tällä videolla käydään läpi lyhytaikaisessa vuokrauksessa asiakaspolku ja miten sä saat toimitettua ne viestit asiakkaalle mahdollisimman helposti ja nopeasti. Mä aloitin vanhalla postitalolla lyhytaikaisen vuokrastoiminnan niin alkuun mä nakuttelin käsin niitä viestejä, että tervetuloa tänne ja sen jälkeen meidän työntekijät rupes kirjoittelemaan niitä ja Monta kertaa ne oli ihan mitä sattuu. Mulla puhelis soi ihan jatkuvasti ja ihmiset kyseli, miten sinne pääsee, missä parkkipaikat, miten pääsee juna-asemalta. Mä olin, että ei vitsi, eihän tätä jaksa millään tehdä. Mä rupesin miettimään, että jotain tässä on pakko tehdä eri tavalla, koska en mä jaksa tätä enää yhtään päivää. Mä rupesin miettimään tämmöistä asiakaspolkua, että mitenkä se asiakas pääsee sinne sisään. Ja ennen kaikkea, että millä tavalla me saadaan taklattua ne kaikki asiakkaan kysymykset. Ja heti kun asiakas tekee varauksen, me lähetetään heille automaattisesti varausvahvistus. Siinä me kerrotaan kaikki mahdolliset, että miten sä pääset sinne paikalle, moneltako pääset. Kerrotaan parkkipaikoista, kerrotaan… tupakoinnista, netistä, oikeastaan kaikki mahdollinen, että mitä se asiakas haluaisi tietää, että ne ei soittaisi ja kysyisi meiltä sitä, ei kuormita asiakaspalvelua. Ja mä huomasin, että ei vitsi, kun sain tämän pyörimään, että hei, nyt hävisi oikeasti, ei tullut enää niin paljon puhelinsoittoja kuin ennen. Ja toinen on sitten tulopäivän muistutus, eli tulopäivänä laitetaan, että hei, tervetuloa tänne, vanhalle postitalolle majoittumaan. Tässä on muuten tämä sinun avainkoodi, millä sinä pääset tänne huoneeseen. Eli me lähetetään silloin se avainkoodi, ja silloin kerrotaan myös se huoneen numero, että mihinkä huoneeseen tullaan. Vielä muistutan niistä, että millä tavalla huoneeseen pääsee, kerrotaan näistä yleisistä asioista, ja saadaan silläkin asiakkaalle sitä tietoa. Tämä me lähetetään yleensä myös tekstiviestinä ihan kohta meidän systeemissä. missä lähetetään nämä kaikki myös WhatsAppina ja sähköpostina, ja sitten tekstiviestit on siellä vähän varmistuksena. Ja myös sitten lähtöpäivänä check-outti, niin edellisenä iltana asiakkaalle lähetetään viesti, että hei, check-outti on tulossa, muistetaan tämmöiset asiat, voit tällä tavalla tehdä check-outin. Jos haluat vielä jatkaa majoitusta, vastaa tähän viesti, niin katsotaan, että onko vapaata. Ja tämmöinen prosessi, niin tämähän ei ole kaikille paikoille ihan sama. mutta sun pitää sille omalle paikalle määritellä tämä. Ja se on semmoista jatkuvaa hiomista, kun huomataan, että ei vitsi, nyt ne asiakkaat kyselee tosi paljon, niin näitä kannattaa silloin vähän tätä asiakaspolkua miettiä, että onko siellä joku ongelma, pitäisikö meidän tehdä se eri tavalla, niin kysely tippuu ihan dramaattisesti. Multakin se puhelin, se oikeasti hiljeni. Mä olin ihan ihmeessä alussa, että ei vitsi, ne asiakkaat pääsivät sinne huoneeseen ilman, että kenenkään piti olla siellä vastaanottamassa, tai näyttämässä. Ja voin sanoa, että se oli oikeasti aika hieno tunne. Ja jos säkin haluat oppia tätä, niin mä oon tehnyt uuden kurssin, Next Level Real Estate, suosittelen sitä sullekin. Siellä käydään nää tarkkaan läpi, siellä käydään läpi, miten sijoitat yrityksen kautta, siellä käydään läpi, että miten teet ammattimaista, lyhytaikaista vuokrausta, käydään tää asiakaspolku läpi, käydään järjestelmät läpi, että mitä sä voit tän tehdä. ja käydään ne kanavat läpi, että sä voit maksimoida sun oman tuoton. Eli rockyourday.fi kautta Next Level Real Estate. Mennä sinne, kirjaudu sisään ja nähdään siellä kurssilla. Muista tykätä tästä videosta, muista painaa seurausnappia ja muista kommentoida mitä tykkäsit. Ja muista, että jos puhelissa on liika ja asiakkaat kyselee, niin se voi olla oikeasti, että asiakaspolku ei ole vielä ihan kunnossa tai viestit ei lähde automaattisesti. Koska se on ihan must ammattimaisessa lyhytaikaistuokraastoiminnassa. Kiitos!”

Kirjailijasta

Janne Immonen

Janne Immonen on sociaalisesta mediasta ja TV:Stä tuttu sekä Rock Your Day:n perustaja. Janne on myös:

  • Valmentaja
  • Juuri EXITIN tehnyt yrittäjä
  • Hotellin omistaja
  • Kirjailija.

Vuonna 2015 Janne perusti ensimmäisen yrityksen, osti 12 asuntoa 1.vuoden aikana, joiden ansiosta pystyi jäämään töistä pois ja keskittymään yrityksen kasvattamiseen. Kalustettuja asuntoja tarjoava yritys nousi liikevaihdossa 2 milljoonan euron luokkaan ja maaliskuussa 2022 Janne myi yrityksensä ja teki EXITIN. Tämän aikana Janne on ollut useassa lehdessä, radiossa sekä mm. Diili-ohjelmassa. Tätä nykyä keskittyy valmentamiseen sekä uusien asioiden kehittämiseen.

INSPIRAATIOTA: